Måndag

Det blev en riktigt kort skoldag för mig. Vi började ju som sagt 12.15 med idrott. Just nu har vi valfritt så jag gymmar. Idag var musklerna på min sida tror jag för jag kunde ta hur mycket som helst känndes det som utan att jag blev trött.

Så kul när man orkar lite, så därför ska jag fortsätta med att styrketräna nu, jag behöver det eftersom jag får så ont i ryggen annars. Men det rinner ju alltid ut i sanden till slut. (fast förra våen hållde jag banne mig i hela terminern!!) Är det inte konstigt? Nej så nu har jag satt upp ett rimligt mål som jag ska följa. 
-Styrketräning 2-3 dagar i veckan
-Variarad träning förutom det.( t.ex promenader?) Beroende på tid och lust. Nu ska jag träna för att det är kul. Inte för att få det gjort. Jag borde nog också börja satsa lite på vardagsmotion. Typ börja GÅ ner till stallet, det har bara blivit till en dum vana att ta bilen ner dit. Fy Lisa!

Nu blir det bara att ta det lugt en stund innan jag lägger mig tidigt ikväll!/ LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0