Lördag

hej hopp i gallopp!

Har hunnit med en god frukost som bestod av fil, musli, banan och kanel och ett hårdkokt ägg till det. Sen stack jag och morsan ut på en promenad me Kaisa och Siri. Trotts att det " bara" är 12 grader så höll jag på och frysa ihjäl och det riktigt bet i kinderna på mg. Men jag får väll stå ut med kylan lite nu i ca 1 dygn till för sen blire ju varmt.

Har precis kommit hem från en ridtur med Pila. Det blev och pulsa med na i snön. Så när vi kom hem var vi fulla i snö och genomfrusna. Så jag kastade på na  2 täcken, gav dom lunch och skundade mig hem. Så ni itter jag här och försöker bli lite varm.

söta pil =) hihi



Ska käka lite nu. Fläskfile och ptatisgratäng. vi fick massor över från festen. Men det är ju så gött, igår åt jag det 3 gånger haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0