klockan är mycket!

Klockan är mycket nu. Annars brukar jag sova vid den här tiden för länge sen, men jag sitter här och tycker synd om mig själv. Mamma var in nyss och vi hade ett långt samtal om den här konstiga smärtan. Nästa gång det händer åker jag till akuten för att ringa till vårcentalen är ju helt värlelöst. Sist jag var in kollade dom typ ekg för att se hur hjärtat slår. Men vad hjälper det när jag får ont efter träning.

I vilket fall har jag pratat lite med Carro och det blir en stockholmsresa för oss på måndag. Ska bli kul att komma till storstan igen, och framförallt träffa Carro <3 Så det gjorde mig på bra humör nu :)

Ska sova nu och hoppas på att inte vakna upp med någon hemsk smärta, natti!

idag


Kommentarer
Postat av: Caroline

Nej men ucsh vad jobbigt, hoppas verkligen inte de är något allvarligt !! Men då får du inte träna innan måndag ! Jag vill inte ha dej på sjukan när vi ska ses i sthlm !!!!! <3<3

2010-01-30 @ 12:15:20
URL: http://carolineanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0