Från kylan till VÄRMEN!

Nu snart åker vi :D. Jag har packat helt klart (tror jag?) och städat av rummet lite så det är fint tills jag komer hem. Jag ligger just nu i min älskade säng och vilar ryggen samtidigt som jag bloggar. Lär passa på eftersom jag får sitta och "sova" inatt, Är rätt trött nu faktist.

Vårat plan går 23.10 ikväll och vi kommer flyga direkt i 11 timmar utan mellanlandning. Så skönt att slippa gå av någonstans. Vi kommer ju som sagt flyga på natten och jag hoppas jag kommer kunna sova lite på planet. Jag har rosa sömnpiller med mig så vi får hoppas på att det går bra.Har aldrig testat sömnpiller!

Det skiljer 6 timmar när vi kommer fram så klockan är väll ca 4-5 på eftermiddan när vi landar i värmen.

Jag är så laddad och det ska bli så roligt och framförallt skön det här! :D WIIIE

Det blir absolut ingen uppdatering här på bloggen under resan. Jag kommer inte befinna mig vid en dator över huvud taget, det skulle bara förstöra resan! När jag är borta och har det skönt så vill jag liksom inte alls veta vad som händer hemma. Bara slippa bekymmer och minusgrader och istället tänka på sig själv, värmen och njuuuuuta ;)

Nej slutar här. Ni får ha det så bra här hemma, jag kommer tänka på er och tycka synd om er när ni är här hemma i kylan och går i skolan nästa vecka medans jag ligger på standen med en drink eller kall öl i handen. Kommer sakna mina vänner <3

Hejdå/ LS =)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejdå snuttan! ;) Kommer sakna dej fast ja vet att du får det kalas där borta :D <3

2010-01-03 @ 16:10:03
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-05 @ 14:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0