Badat

Nu sitter jag här och har precis tagit mig ett varmt bad. Jag ska bara smörja in min flagnande hud (som för övrigt har blivit lika vit som den var innan resan), borsta tänderna och lägga mig. Jag måste ju ladda inför morgondagen i Stockholm. Har funderat lite på vad jag ska titta efter men har inte kommit fram till något riktigt bra. Fast jag har lite koll på modet nu iaf. Det är ju ett plus så man vet vad man ska hålla ögonen uppna för. Jag känner på mig att jag kommer shoppa slut på min lön imorgon eller så kommer jag vara snål och endast komma hem med några påsar. Det visar sig imorgon helt enkelt.

Men det jag tänkt titta efter är:
-Sportkläder, framföratllt byxor.
-Massa olika toppar och kläningar i olika färger, mönster och nitar. (djurmönster!!)
-Leggings som sticker ut lite, gjärna i lite ljusare färger som blir fint och modernt till våren.
-Skor!
Kan inte komma på något mer, visar väl sen vad jag köpte.

Godnatt!



Jag har ångest
men är glad att det inte är som då.

fast det är dags att börja ta tag nu, verkligen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du ska inte vara snål iaf !!!! De ska jag allt se till ;)

2010-01-31 @ 21:44:21
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nejdå, gjorde slut på lagomt mycket tycker jag :D

2010-02-01 @ 19:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0