Drömkvällen

Detta är inte bara en bakis dag utan en ONT i magen dag. Kvällen vart lyckad igår bortsett från att Zandra blev utkastad för att hon inte hade fått någon stämpel!  Hade converse skorna igår vilket jag inte ångrar, eller jo skulle kanske haft uggs för det känndes ju fan som 40 minus, brr. Sen hade jag platt hår och löshår som ni ser. Vart iaf skapligt på G ett tag, Fast inte som vissa andra? haha ;) Men jag tappade mitt armbad som jag köpte i new york, fan också!

Jag kom hem för ett tag sen för Jag sov hos Zandra. Pappa har inte sovit en blund inatt för att jag inte hörde av mig att jag inte kom hem inatt. Ja, nog tänker dem allt på en och vill att man ska komma hem ordentligt och så. Så har det alltid vart, mina snälla föräldrar =) <3
 
Några bilder från igrår


Såhär ser jag ut nu, mössan är på för mitt hår ser åt ..  ut! :D


Nej dags och få någonting gjort idag. Det är ju så fint väder och solen lyser, men kallt ska det då självklart vara. Först lär jag käka någongting för magisen är väligt tom nu. /LS

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0