Onsdag

Jag har pluggat men samtidigt hunnit med att kolla i lite modebloggar och på kläder. Jag fick faktist lite gjort även om det känns väldigt tungt och plugga till ett prov kvällen innan. Hur kunde jag ta så fel, trode fan provet var om en vecka :S Jag har skrivit klart ett rampotage iaf som jag ska lämna in imorgon så det känns bra.

Jag är så sjukt shoppingsugen just nu. Men det blir snart en stockholmsresa för att investera lite kläder. Fast problemet är ju att jag inte är ett dugg sugen på att köpa några vinterkläder, Nej jag vill köpa massa fina vårkläder nu! Så tittar man ut och ser typ en meter snö. Ge mig sommar!

Jag har iaf precis vart ute och skottat snö, i säkert 1 timme, hela gården är skottad nu, jag blev helt dyngsur i svett så jag har precis tagit mig en dusch och ska lägga mig nu. Men först ska jag visa er lite fler bilder från Thailand. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0