Thailands bilder del.4

Daw gör pedykyr på mig. Saknar henne, snällare människa får man LETA efter!Jag vill ha bruna ben året om!Tidigt! vi var nästan ensamma på standen :)Jag tycker så synd om alla hundar. Den här skulle jag vilja ta med hem, Så söt!hotelletMitt och Tildas rumMorgonsol genom palmerna!Strandmat!Det var först när jag såg de här skyltarna sittandes vid varenda strand/ö som jag fattade att det faktist hänt. Fruktansvärt..!Superskön morgonrock och skrota omkring i :)Älskar frukt utomlands och på stranden, så gott :)djungelndjungelndjungelni djungelndjungelnHär växer bla orkide. Hade ingen aning om att dom växte såhär!Så gött! Undra egentligen hur mycket ananas man åt där nere!? MYCKETSåhär såg det ut där vi var och fick massage hela tiden, saknar! <3Singha!där inne ligger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0