Fredag och helg

Sitter här och har precis varit och hjälpt pappa dra igång jobbarbilen som inte startade. Det blev en kort skoldag med religion och psykologi. Har lite att plugga på nu. I både i psykologi och samhällskunskap. Fast det är inget akut än så länge, vi får se om jag fixar lite med det nu eller om det blir senare. Men vid 5 -halv 6 ska jag vara chaffis till grannarna Tore och Carina som ska på hocky och ville ta någon öl. Kan bli rätt så roligt när Tore får lite alkohol i kroppen då han blir väldigt rolig , haha :D

Nu är det helg också, känns inget speciellt med det eftersom skolveckan har vart väldigt kort för mig och att jag har haft helg 2 veckor i sträck med massa drinkar. Vet inte riktigt vad som händer men det visar sig :)

Just nu


Samma dag som jag kom hem, det är sjukt vad fort man bleknar.. (iaf ansiktet!)


Trevlig helg allihopa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0