Dagen

Vad har jag annars gjort idag då. Jo jag har vart ner i stallet, mockat och tagit mig en underbar ridtur i skogen. gallopperat igenom snön. Finns inget roligare och bättre.

Sen har jag setat här imellanåt och Lina har vart här och vaxat mina ben. Hårstråna var länge än dom någonin varit så det var skönt och bli av med det. Ont gjorde det, fruktansvärt!!

Har som sagt packat lite och så har jag slängt ut alla julsaker från mitt rum så nu syns det inte längre att det vart jul här. Tycker bara det är fult och jobbigt med alla grejer.

Sitter här nu och segar, lyssnar på Linda Sundbblads låt- let´s dance som jag fastnat för. Jag ska rensa min camera, ta bort massa bilder och greja lite. Sen borsta tänderna och lägga mig i min sköna säng. Imorgon ska jag sova ut om jag kan.

haha alltså jag får ingen ordning på den är bilden!!! Det ser ut som den är tagen bakifrån, men det är den inte.?
Nyvaxade ben, ja jag vet att min hatt är skitsnygg XD haha


Nej nu ska jag sluta fjanta mig, har tagit en hel del komiska bilder, God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0