Bilar

Jag sitter på blocket varje dag just nu. Förut ett tag kollade man alltid på hästannonser på den sidan men nu gäller det bil. Jag velar hela tiden fram och tillbaka vad jag vill ha för något. Ibland känns det som jag skulle kunna ha en dålig bil för att det blir billigt och ibland vill man ha en bil som kostar flera hundra tusen för dom har liksom allt med en massa hästkrafter och så.

Men i vilket fall är det en audi eller saab jag har funderat mest på. Men nu börjar jag komma in i nya tankar och funderar starkt på en seat. Tycker dom är jättefina, dom går billigt, skatt/försäkring är billigt så det känns mest klokt att köpa en sån.

Det verkar inte gå att kopiera från blocket och klistra in här så jag kan inte visa er någon bild på en sån bil jag vill ha, men ni får se när den kommer hem helst enkelt. Vi får se vad det blir för någonting! :)


Jag älskar att köra bil och vara fyllechaffis! Här kör jag saaben, Älskar den bilen! Men kan inte ha en sån själv för den blir för dyr att ha och köra. chiptrimmad och turbo och går som ett spjut! åå

Kommentarer
Postat av: Lina

haha ja den går fort som satan ! ;)<3

2010-03-01 @ 12:38:05
Postat av: Lisa

Ja verkligen! :D <3

2010-03-01 @ 13:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0