Trött

Har haft någonting och göra hela dagen. Skolan hela dan och kom hem halv 4- 4 ungefär. Sen gick jag och Lina ner till stallet och jag var så jäkla ridsugen så jag tog en ridtur på Pila trotts snöstormen och hon var å jäkla snäll! Gick på långa tyglar över åkern och det händer inte ofta precis, fast snön gjorde väll sitt också. När jag kom tillbaka hade Lina mockat och sadlat Mambo, så det blev att rida han också. Konditionsträning på åkern, stackarn blev helt slut! :D

Efter det har jag skottat hela gården och tagit en promenad med Lina och Eva. Det är helt sjukt vad det snöar och det har redan kommit ännu mer snö sen jag skottade sist.

Här konditionstränade jag Mambo, I hägnet där dom går på sommarbete. Tyvärr lite mer snö nu än vad det är på bilden!

alltid<3


Klockan är snart 9, men jag ska lägga mig nu. Är så trött, slut och har träningsvärk från all snöskottning. Tänk om man ändå fick klippa gräset ist för att skotta snö.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0