Tisdag

Blogg.se verkar krångla lite, eller iaf för mig. Så det har tagit lite tid innan jag har kunnat publicera det här.

Sitter här vid datorn nu och mår fruktansvärt illa av kvällsmaten vi åt. usch!

Vad har jag och berätta om idag då? Har vart i skolan, 2 lektioner med Annika och hon är så fruktansvärt dålig. Sitter där och putar med sina läppar och kan ingenting. Vi slutade vid 1 så när jag kom hem åkte jag ner till stallet och mockade och red Pila på banan med kandarstången. Hon var jättesnäll, men jag tror nästan hon var snällare igår.

Det blir att ta hand om Pila varenda dag ett tag fram över nu eftersom Lina är lite handikapad. Så jag kommer ha fullt upp. Nästa vecka börjar praktiken också och jag ska vara där 6 av 7 dagar. Känner att jag kommer bli helt slut. Så sjukt mycket nu med skolan också. Men jag biter ihop, det ska nog gå bra :)

Ska klä på mig och gå ut och skotta snö nu. /LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0