Nedräkning

Studenten, Den närmar sig med stormsteg. Tänker man efter så är det verkligen inte långt kvar! 

Nu är det vecka 6 (imorgon) då vi går i skolan.
vecka 7-8 praktik.
vecka 9 Sportlov.
vecka 10-11 praktik.
vecka 12-13 skola.
vecka 14 Påsklov.
vecka 15 är det skola igen i 9 veckor, låter mycket nu men det kommer gå jättesnabbt när det är en massa lediga dagar men valbog, studentkryssningen, kristi himelsfärds osv.

Nu är det (iaf för mig)
17 veckor och 5 dagar,
11 skolveckor,
124 dagar,
56 skoldagar KVAR :D

Längtar verkligen, fast det kommer gå fort. Det är mycket som ska hinnas med innan studenten. Studentklänningen är iaf fixad, Balklänning ska jag fixa snarast.

Tänk snart står vi där och skriker!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

JAG ÄR AVUNDSJUK !!!! Vill åxå ta studenten igen ! Fasen bästa dagen i ens liv jue ;) <3

2010-02-07 @ 19:55:06
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja jag längtar så jäkla mycket :D <3

2010-02-07 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0