Söndag

Vilken underbar dag det har vart! När jag kom hem från jobbet stack jag ju som sagt ner till stallet. Först mockade jag och sedan blev det en underbar ridtur på Pila i solen. När jag kom tillbaka fick jag sån lust att rida Mambo också. Så jag gjorde iordning han och så begav vi oss ut på en tur. Jag satte han i lite arbete, massa galopp och konditionsträning för tjockisen, Det behöver han! ;D Jag tycker det är så himla kul och rida Mambo för då kan man busrida lite, trava och galoppera här och var. vilket inte går på Pila!

Nu har jag precis tagit mig en lång och riktigt varm dusch, rakat benen, lagt ansiksmask och fixat. Jag känner mig som ny! Har ätit riktigt bra idag också (eller hela veckan skulle jag vilja säga) och nyss blev det fruktsallad.

Man Känner sig så fräsch när man äter nyttig, fetsnål mat och massa frukt. jag frossar verkligen i frukt just nu. Det finns inget godare om ni frågar mig. Förstår verkligen varför jag inte äter godis eller chips, det äcklar mig.

Jag längtar lite tills imorgon samtidigt som jag är lite nervös, då börjar praktiken! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0