Söndag

Söndag kväll och sportlov det känns UNDERBART!

Jag har hållt igång hela dagen idag kan man säga och täckbyxorna har setat på hela dagen. Det har vart så himla skönt väder och bara -1.

På förmiddan åkte jag och Lina hem till Ullis för att hjälpa henne med hennes unghästar och ridning. Vi blev kvar där ett tag och sen var vi hem och käkade och gick ner till Pila. Idag blev det longering i djupsnön. Satan vad hon fick ta i och lyfta på benen så nu får hon nog sig en lite träningsvärk imorgon skulle jag tro, hihi :D När vi var klara med det blev det lite horsemanship träning. Fast man kan ju undra vilken det var träning för. Pila är ju king på det så det är väll hon som lär oss ;P

Jag kom hem för ett tag sen, jag och Lina har vart ute och gått med Kaisa, Siri och Minna. Men har setat nere i köket med alla som är här. Massa folk är här eftersom de har vart på brolle så nu sitter dem här och super, På en söndag liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0