Snöstorm

Ja nu ska jag berätta vad jag hållt på med under kvällen! Jag har nämligen dragit på mig alla varma kläder jag äger (känns det som) och gått ut och gått!! Det är så typiskt mig och ge mig ut när vädret är kasst. Jag tog iaf Med mig Kaisa ut i stormen och gick. Mina ögonfransar blev till is och jag fick snö i hela ansiktet. Vi gick in till höbby och hälsade på eftersom det var fest där. Alla var rätt dragna och jag var nykter. Ni anar inte hur stolt jag känner mig att jag inte drack en droppe trotts att alla tjatar på en.

Jag ska ju ha praktik imorgon (13-21.30) Så jag tänker gå och lägga mig nu eftersom jag ska upp i tid och hinna med att gå ner i stallet och så :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0