Skriver av mig

Känner inte för att skriva någoting egentligen. Jag har sjukskrivit mig från praktiken både igår och idag vilket jag fick lov att göra. Att göra det är inget förstahandsval jag gör egentligen (eftersom jag vill vara där, jag trivs och vill lära mig allt!) 

Jag försöker att bara ta det lugnt och göra det jag känner för. Jag kan ju säga att lovet kom riktigt lämpligt för min del. Nu behöver jag bara vila från allting ett tag.. Känna att jag hinner med allt och får göra roliga saker. Ibland känns det som att tiden inte räcker till, jag räcker inte till och jag gör saker bara för att får det gjort.

Det är skitsvårt att beskriva hur allting känns, skulle kunna skriva hur mycket som helst, det finns så mycket tankar som yr uppe i "knoppen"!

Skulle vilja sjukskriva mig i en månad om det vore så men jag ska försöka hålla ut. Nu känns det som jag bara sitter och skriver hur synd det är om mig. Jag mår inte bra, eller rättare sagt min mage mår åt helvete!

Jag vet att alling kommer bli bättre bara jag får göra någonting roligt. Känner starkt för en utlandsresa nu! :D

Sorry för att jag bara skriva om mina problem. Men det är frivilligt att läsa.

Nu ska jag gå ner till Pila. Ingenting kan få mig på bättre humör. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0