Skoljobb

Nu känner jag mig verkligen hur duktig som helst. har fått hur mycket som helst gjort på träningsläran. Vi "leker" personlig tränare. Och man ska även föreslå  kost osv. Tycker det är är hur roligt som helst, och jag skulle lätt vilja jobba såhär. Okej kanske inte personlig tränare, men att lägga upp ett träningsprogram för någon annan är jättekul och kosten ska vi inte tala om. Det vill jag jobba med. Att hjälpa andra människor och äta bra och komma med personliga ideér och sånt. Vad roligt det skulle vara. Jag kanske ska satsa på att utbilda mig till det.

Jag har iaf setat hemma och jobbat med det här så jag sitter fortfarande hemma och ska åka mot skolan snart för att ha 2 lektioner, samhällskunskap och svenska. Vi får väll se om jag tar mig av gården bara. Det har ju liksom vräkt ner snö hela natten och morgonen så det har hur mycker som helst sen jag skottade igår. Jag fick lov att gå ut och kolla hur mycket snö det har kommit och tumstocken visade nästan 60 cm! Och mer ser det ju ut att bli..

Sitter på den gammla datorn och hittade 2 bilder från när vi badade tunna hos Jonny för 3 år sen. haha det är jag i mössan!



Nej nu ska en stolt och "på bra humör" Lisa åka mot skolan./ LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0