Onsdag

Tjenare, Jag sitter här och läser lite blogar och känner mig helt slut i huvet. Det är mycket nya intryck på praktiken och allt känns bara rörigt. Jag har blivit väldigt snabbt "inkastad" i arbetet och går göra mycket själv redan, Jag kan beräta senare vad jag får göra och så. :)

När jag kom hem idag så gick jag och Lina ner i stallet. Lina har börjat rida på Mambo lite smått för att träna upp armen som har vart inaktiv ett tag nu. Så hon red Mambo medans jag tömkörde Pila. Men eftersom det blir väldigt lugn ridning för Lina red jag Mambo lite jag med.


Innan jag åkte till falun igår.

Nu är det dags för mig att duscha och göra en fruktsallad. Sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0