Måndag

Hemma från skolan nu. Det gör ont i huvet lite då och då och det är så drygt och jag ska ju inte poppa musik som jag gör, man det är så svårt och låta bli!

åkte hem lite tidigare för kännde inte för att vara med på idrotten för mitt huvud. Jag gjorde lite ärenden i leksand, köpte en ny inpackning till håret eftersom den börjar ta slut, köpte spån och så har jag köpt en ansiktsmask/tvätt för acne/finnar som jag ska testa. har börjat få så mycket problem med det så nu tycker jag att det är dags och prova någonting och se om det blir bättre.

Så nu är jag hemma. Det är ju så fruktansvärt fint väder ute så jag ska åka ner till stallet med spånet och mocka och mysa med min älskling=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0