Lugnt

..är nog ordet som jag kan beskriva med både den här dagen och den här helgen med. har verkligen inte gjort ett skit. Har inte lust med något heller. Har typ levt bort en i en annan värld känns det som. Som i lejonkungen eller avtar. Idag har jag kollat på både lejonkungen 2 och pocahontas. Haha jag man kan ju undra varför? Jag har bara kännt för att titta på sånna filmer. Och jag har kommit fram till att dem är jättebra, tänk barnfilmerna som går nu liksom, helt världelösa!! Alltså Timon och Pumba är fan mina idoler, så jäkla roliga, haha! :D

Fast jag är samtidigt så uttråkad så jag behöver nog vakna upp från den här barnvärlden, (Fast tänk vad skönt och vara baran igen!! :D). Jag har iaf gjort klart ett arbete om operation så det är jag riktigt stolt över!

Det kommer inte hända någonting speciellt nu heller. Vi ska äta fajitas (Muuums!!) och så ska jag göra en fruktsalld som jag blev så sugen på och tappa upp ett varmt bad och drömma mig bort till Thailand :D

/LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0