Läsning

Fick en bok från iform idag! Måste ha blivit nått fel eftersom den i vanliga fall kostar pengar. Men tackar såklart inte nej till denna bok "Platt mage nu och alltid". Detta får bli min kvällsläsning innan jag somnar. (Om jag nu gör det..) Kommer nog somna sittandes inatt eftersom jag badade för ett tag sedan och då fick jätteont när jag låg i badkaret.. USCH vad ont det gör!

Fast den här boken gör mig just nu på bra humör. I den kan man läsa om:
- 75 effektiva magövningar
- Mat som gör dig midjesmal
-Själens magiska magknappar
- Sund mage även inuti
- Komplett 12 veckors program



Den verkar ju jättebra! Nu återstår det och se om jag har rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0