Idag börjar praktiken

Har ridit Pila och galopperat i snön, så roligt. Känner mig som ett litet barn som precis fått en egen häst som vill vara i stallet och rida hela tiden. Nu är det verkligen kul med hästar!! <3

Idag börjar praktiken. Klockan 3 ska jag vara där men jag åker hemifrån halv 2 eftersom jag inte vet om jag hittar dit och så. Är lite nervös men det ska nog går bra. Ni får önska mig lycksa till nu!

 Moving on med Taio Cruz - Fastnade för den här låten första gången jag hörde den!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att du vill vara i stallet nu när jag inte kan !! tänk om du INTE hade velat det då hade det blivit tungt ! :P <3

2010-02-15 @ 16:50:40
Postat av: Lisa

Ja det är tur det :D <3

2010-02-15 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0