Gammalt blogginlägg från juni- 2007

Jag hittade det här inlägget (fån lunar) och herregud vilket sätt jag skrev på? Det är liksom ändå inte så länge sedan. Ni måste hålla med om att jag utvecklat mitt skrivspråk en aning ;)

"Helgen..
Nu har det gått ännu en till helg då :P I fredags var vi på Falu kalaset.. Vi missade rix fm festvalen :S tråit menmen så är det hehe :D sen drog vi hem vid 2 ungfär.. åkte bil till borläge, å så åt vi på donken.. sen så åkte vi hem med mopparna.. (typ 3 mil! ) lite olagligt oxå ! :O Men de var riktigt kallt! Lina tog t.o.m fram sovsäcken.. haha sen kom vi äntligen hem.. Vi var helt genomfrusna! Kom väll hem vid 4 ungefär..och då kom solen upp, haha. så sov vi till halv 2...

Sen på kvällen drog vi å hämta lite kina mat å åt...sen tog Tess sitt fösta dopp :P Så sov ja vid Lina i natt.. Å ida har vi bara haft de skönt i solen å åkt en sväng med moppana å handlat sen åkte vi med Anders å hämta lite pizza...

Nu måste jag sova men hade gött!"

Komentarer:

Sarah_91_love: Haha ja badadde idag me klassen ( i kläder) dom kasta i mejXD i siljan
ruffi222: haha jaa en helg man aldrig glömmer!
lizsa_love: haha, jag fatta inte hur du kunnde
Fotbollen_Terran: Haha skönt med första doppet var inet så kallt faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0