En dag i Stockholm

Nu klev jag precis innanför dörren, och är hel slut. Ont i fötterna, benen och mår lite halft illa av den där äckliga ost och skink baguetten som jag köpte på press byrårn till hemresan. Sorry Carro för att jag inte gör någon bra reklam för er ;) haha. Tycker synd om Carro, hennes plan, nej menar tåg var försenat hur mycket som helst på hemvägen pga att någon hade tagit sitt liv. Det vill säga "hoppat framför tåget".

Det har vart en rolig dag iaf. Så kul att få träffa Carro igen för vi ses ju inte så ofta eftersom hon bor i Linköping. Vi har sprungit i affärer hela dagen och lunch blev det på donken + en glass på eftermiddan så känner i hela koppen hur den är fylld utav onyttigheter nu. Bläää! Är ju inte van att äta sötsaker så mår illa!

Men nu ska jag iaf ta mig en apelsin och gå och lägga mig. Föresten kanse ska nämna vad jag köpt idag också, hållde ganska hårt på pengarna så dom räcker fortfarande till lite mer shopping :D Det blev,
-2 baslinnen
- zebbra färgat linne
- svart lång hood tröja, (Modert till våren)
- Vit stor tröja
- ljusbrun väska



Godnatt! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0