Dålig natt

Godmorgon

Idag vill jag jag bara lägga mig i sängen igen och sova skönt! Inatt sov jag som en kratta. Det tog jättelång tid innan jag somnade och sen har jag vaknat flera gånger och knappt sovit någonting. och drömt massa hemska drömmar..

Jag vill helst av allt bara skita i den här dagen, spola vidare tills imorgon eller något. Först ska jag till skolan till halv 9 för ett möte med projektarbetet, sen börjar vi 10 med nästa lektion och slutar sen halv 2. Tänkte försöka få en lucka så jag kan sola någonegång också, vi får väll se. Men inte nog med skolan ska jag hinna mocka åt Pila och börja joba klockan 17. Det är tydligen kris på jobbet, och jag har inte jobbat sen slutet av december!

Nu känns det lite bättre när jag fick skriva av mig. Nu laddar jag upp med några bra låtar så jag blir på bra humör :D Tänk vad mycket bra musik kan göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0