apelsinsallad

Sitter och äter en apelsinsallad, haha ett nytt ord tror jag? Nej men jag har bara skurit upp en apelsin i småbitar som jag sitter och mumsar på, Hur gott som helst!

Det känns som klockan är jättemycket. Blir att sitta här och ta det lite lugnt bara, kolla på andra avenyn. Ligger lite efter så får kolla på datorn. Fast det kan nog vara rätt skönt och få lägga sig tidigt ikväll, för att imorgon blir det en tuff och lång dag!

Föresten, nästan så att det är nytt rekord på läsare idag. Vet iof inte hur mycket rekordet är men idag har mer än dubbelt så många läst min lilla blogg. Inte för att jag på något sätt strävar efter att ha så många läsare som möjligt, Jag har ju min blogg för att det är kul att skriva!


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0