Äntligen!

Jag har inte kommit in på min blogg förns nu, höll nästan på att få panik där ett tag!

Praktiken gick superbra igår, jag var där en halvtimme kanske (och jag hittade dit!). Min handledare visade mig runt och så. Sen fick jag åka hem. Hon verkade hur bra som helst så jag känner på mig att det kommer bli en superbra praktik :)

Jag har vart vaken sedan 7 nu och setat här och försökt komma in på bloggen men det har inte funkat, Nu funkar det igen och det är jag så glad för!

Som ni ser har jag även en ny design som http://carolinabiors.blogg.se/ har gjort åt mig. Vad tycker ni? Jag blev iaf jättenöjd!! Hade verkigen tröttnat på bilderna jag hade innan. Det var liksom ett år sedan jag bytte design, haha.

stallet nästa!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Den blev ju skit snygg !!!

2010-02-16 @ 10:12:12
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja jag är supernöjd!

2010-02-16 @ 11:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0