(Y)

Måste bara säga att det känns så jäkla skönt och lämna den här bloggen bakom sig. Jag har ändå skrivit i den i nästan 2,5 år. Men mycket är bara ointressant, negativt, ledsamt och fruktansvärt. Om jag läser i arkivet så verkar det som att jag är världens mest deprimerade tjej. Men så är det inte. Jag är bara lite för bra på att framhäva det negativa!! Jag har delat med lite för mycket om mitt liv tycker jag såhär i efterhand. Men det går inte att få blogginläggen oskriva och olästa. Dom är skrivna och nej jag ångrar inte att jag skrivit som jag har. För det känndes bra då och få skriva bort det hemska i bloggen. Nu känns det bara som jag river upp och förstärker det negativa. Jag får försöka få bort det på annat sätt än genom att skriva. Ta en dusch och låta det hemska rinna ner i avloppet eller något sånt? haha

I min nya blogg känner jag mig som en helt annan människa. En mycket gladare Lisa som trivs med livet och ja det gör jag verkligen just nu! Kika in där!

Avslutar med en stoor SMILEGUBBE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0