väderbloggen.se?

Det kanske är så min blogg skulle heta? väderbloggen.se. Haha nedjdå, men nog är det en hel del snack om väder i bloggen? Men det ska jag inte snacka om nu iaf.

Förmiddan har bestått av skidåkning i Insjön. Mamma är ledig idag och eftersom hon ska åka tjejvasan så har hon börjat träna inför det, så jag hängde på. Jag är annars rätt bra på att åka skidor eftersom jag har åkte mer längd än slalom som liten. Men idag då? det gick verkligen inte bra.. Mina skidor passar nog inte mig längre eftersom dom är några år gamla. Mamma har ju riktiga värstingskidor som glider hur bra som helst. Men jag fick allt kämpa för livet för att ens komma fram. Lite trist eftersom jag tycker om att åka skidor.

Nu bär der det av ner till min Pilaskrutt =D Efter det åker jag och Lina till mockfjärd och rider hemma hon Marie igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0