Lördagkväll med Julmust

När jag ändå sitter här kan jag ju lika gärna berätta vad jag har för mig denna lördag. Har tänt några av mina nya doftljus som jag fick hem ifrån parylite som luktar jul. Jag kan vara världens tråkigaste 20 åring som sitter hemma och dricker julmust en lördagkväll? Men har man barn valp så är det så livet är;) haha nejdå mamma och pappa skulle väll ta hand om Akita om jag ville ut och festa men jag trivs bra här hemma jag. Fast liite festsugen är jag kanske? fast det måste ju finnas någon rolig fest också för luckan är inget för mig som ni vet! Är rätt träningsugen nu också men jag har tyvärr ont i knät så jag får avvakta och låta det gå över först!

just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0