Ny hemsida

Tja

Håller på och fixar och grejar med en ny hemsida/blogg. Men jag kommer inte sluta blogga här riktigt än.. Har lite svårt att släppa den här bloggen eftersom jag har skrivit så pass mycket i den... Men jag kommer sluta blogga här och fortsätta på min nya sida sen. Dock kommer aldrig i hela mitt liv denna blogg försvinna! Men den som vill fortsätta följa med i mitt liv får göra det på min nya blogg! :)

Dagen har bestått av att jag först skussade Lina till skolan och i samband med det blev det lite miljöträning i Leksand vilket gick prima. Efter det åkte jag in i insjön en sväng och hittade på tallrikar som jag vill ha (lagomt stora var dom, alla tallrikar är ju så stora!!) får väll önska mig dom i julklapp. Men dom var väll inte alltför billiga så jag får nog köpa några själv också isf! Efter jag hade vart in där hamnade jag bakom hemtjänstbilen på vägen hem så en jobbarkompis ringde och frågade om jag hade Akita med mig vilket jag hade så det blev en sväng in på kontoret för att visa upp henne. :)

När jag kom hem blev det att följa med Lina ner till stallet för att mocka åt Pila. Vi gick även in till Annkie en sväng och så länge fick Akita leka med Esso medans dom andra var ute. Trotts väldigt stor storleksskillnad (Esso är en leonberger) gick det riktigt bra och jag har nog aldrig sett en sån snäll hund som Esso. Akita drog och bet i både öronen och pälsen men Esso gjorde ingenting tillbaka! :) "är man stor måste man vara snäll"

Nej nu ska jag fortsätta fixa lite med hemsidan, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0