Fint väder :)

Hejjj

Åh jag vet inte vad jag ska skriva om? Men ändå vill jag skriva!! Idag är det iaf underbart fint väder ute. Solen lyser och det är 13 minus. På förmiddan har jag inte gjort speciellt mycket utan bara diskat och vikt kläder..  Akita har börjat sova lite längre nu också. Förut ville hon upp vid 4 tiden för att kissa men nu sover hon hela natten ända tills ungefär 7.30. Så då brukar vi gå upp för då är det dags för henne att få mat.

Jag ska snart göra iordning någon lunch till mig och sedan ska vi ta en liten kort promenad och hon ska även få lite ensamträning medans jag sticker ner till stallet. Det är ju som sagt så fint väder så jag ska ta mig en ridtur. =)

Sen är det bara att ladda och fixa sig inför ikväll då jag ska på Julbord med jobbet! Så då blir det att dricka lite, inte fy skam såhär på en tisdag! :D

Nej hörni jag önskar er alla en bra dag! Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0