12 veckor

Idag fyller Akita 12 veckor, jäklar vad tiden går fort alltså, jag har redan haft henne i 4 veckor och vart har de veckorna tagit vägen? Min lilla tjej växer så fort! den här dagen har också gått fort, visserligen är klockan bara 1 men jag har bara vart till insjön med mamma en sväng för att välja ut julklapp och nu sitter jag här. Var precis påväg ner till stallet nu men då skrev Lina att hon ville ha Pila så det fick hon väll då ;) jag ska ju ändå jobba ikväll så jag hinner inte rida. Vill verkligen inte jobba ikväll heller. Dom andra från klassen ska träffas hemme hon Hanna ikväll och jag kan inte komma eftersom jag jobbar och inte fick ledigt.. tråkigt men det är så arbetslivet är!

Nej du blir det en promenad med Akita och sen dusch och fixa iordning sig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0