1 December

Idag är det första december 2010 vilket betyder att det var 2 år sedan jag fick körkort. Alltså  har min prövotid gått ut nu. Känns riktigt skönt! :D Nu kan jag äntligen köra hur fort jag vill? Haha nejdå jag kör faktist saktare nu än vad jag gjorde för 2 år sen.

Fy satan vad kallt det är idag, rättare sagt 20 minus imorse!! Inte så roligt när man ska försöka få en valp rumsren och måste springa ut hela tiden. Fast man ska väll inte klaga tycker det är rätt mysigt också när man får sitta inne och mysa såhär i juletider. :D

Nej nu ska jag kila ner till stallet i kylan, sen blir det att ta tag i städning innan jag åker till jobbet. Idag ska jag vara i djura där jag inte har vart på länge, ska bli kul! :)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0