Tiiiisdag

tjaaaa, skriver några rader innan jag går och lägger mig, är astrött!
Inatt sov jag som sagt hos Sarah och på morgonen ringde klockan för då skulle vi ner till stallet och ta ut hästarna. Pila skötte sig kanon :D Sen drog vi till borlänge för att shoppa, och där hittade vi även på Lina, Zandra och Johanna. Det blev inte mycket inhandlat för mig kan jag säga, jag blir fruktansvärt snål när jag får mycket pengar, men det är ju bra också kanske..? Jag köpte endast en fondation, och 2 bodylotion. Jag har gått och suktat efer en av dom länge inne på kicks för det luktar så otroligt gott, 175 spänn kostar det men det är den värld, jag kommer lukta som ett smultron hela jag ;) :D

När jag kom hem somnade jag på soffan och sedan ringde klockan för då var det dags för jobb, 17-21 har jag jobbat idag vilket är ett väldigt kort och skönt pass. Fast idag var det inte så roligt och jobba eftersom en av mina favoriter har avlidit idag.. Fruktansvärt tragiskt allting! :(

Nej nu ska jag söva, bjuder på några bilder från idag! (usch jag måste färga håret!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0