19.35

Dagen har tillbringats på insjödagen, sen när jag kom hem klippte jag gräset, och efter det blev det en promenad i skogen med Minna (för det blev aldrig av imorse).

Har så mycket att skriva, men jag får liksom inga ord, dom bara finns där i huvet men vill inte komma ut. Jaja jag sitter här vid datorn och är riktigt mätt efter att ha ätit gulachsoppa och baguett. Har ingen vidare aptit just nu vilket kanske kan bero på att jag inte är spreciellt bra i magen sedan Tunisien, jag trodde det skulle bli bra bara vi kom hem men så blev det inte.. men det här smakade riktigt bra :)

Nu är det bara att ta tag i disken, städning, eldning och sen ska jag duscha. Dom andra är på Skutan ikväll men jag stannar hemma, eftersom jag inte har någon lust att gå ut nykter och klä upp mig, sen jobbar jag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0