Torsdag

hej på er!

Idag har jag inte gjort mycket alls. Bara städat av lite här hemma och sen vart i stallet och ridit med Annkie och Carina. Orkar inte göra så mycket heller är fortfarande lite havldålig, förkyld och just nu mår jag riktigt illa.

Jag fick mitt lönebesked idag och imorgon kommer den in på kontot. Det blir en hög lön, så mycket har jag nog aldrig fått på bara en månad! Undra vad jag ska göra för den då? :D den största delen ska sparas och så har jag både häst och bil som kräver en del pengar. Märker nu hur billigt det kommer bli med kläder när man inte går i skolan, förut har man velat uppdaterat garderoben rätt ofta, vilkt inte kommer behövas nu, skönt!

ää egentligen har jag inget vettigt att skriva nu så jag slutar här. / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0