Skola för alla andra?

tja!
Iag är dagen som man verkligen insett att man inte går i SKOLAN! Vilket är en sån fruktansvärt bra känsla som jag knappt kan beskriva!! Så istället för att gå till skolan som jag gjort denna dag i 14 år har jag istället vart ute i skogen och jagat med Therese, Jimmy och Henkan. Inget skutet men vi hittade färska vargspår/skit... Efter det har jag vart i stallet och tagit mig en ridtur på bästa Pila<3, vilket jag inte gjort på ca 2 veckor eller mer eftersom hon vart svullen i ena benet. Så det känndes otroligt bra!!

Jag har vart vaken sen 5 imorse så nu är jag trött, jag tänkte jag skulle försöka ladda upp lite bilder från resan nu och sen ska jag lägga mig tidigt, snart? för kl 3 inatt ska jag upp och skussa Tilda, Gustav och Gustavs kompis till tåget eftersom dom åker till gran canaria imorgonbitti!

nej , ni får väll hålla utkik efter lite bilder om en stund! :)

/LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0