otur!

Idag efter jobbet tänkte jag och Lina att vi skulle ta oss en ridtur på Pila och Mambo. Lina hade tagit upp båda två till hagen som vi har här på gården redan imorse så dom har gått här och betat hela dagen. Medans jag väntade på att Lina skulle komma hem från borlänge gick jag ut och hälsade på hästarna och då ser jag att Pilas högra framben är riktigt SVULLET! och självklart börjar man fundera vad det kan bero på! Vi vet inte än vad det kan vara men hon var väldigt trött och slut så hon och Mambo får sova inne inatt, jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt nu! Vi får avakta och se om vi måste ta hem veterinären.

Annars har jag inte gjort något speciellt, jag börjar bli sjuk känner jag och det känns ju såå bra... nej nu gör jag allt för att klara mig frå skiten!!

Nu ska jag sova, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0