Otur

men jaha, för några veckor sen gick min kamera sönder, den blev troligtvis fuktskadad när vi var på grönan och nu är det typ 3 fläckar som syns på varenda bild. imorse när jag skulle platta mitt hår funkade inte plattången, den bara stog och blinkade och pep! Så himla typiskt.. Så nu blir det att investera sig en ny plattång och en ny kamera, troligtvis blir det en systemkamera. Men det är ändå så onödigt, kunde det inte fått vara helt nu när jag ska SPARA pengar!

Nu har jag jobbat klart iaf, jag hade tänkt åka till kupolen när jag slutade men nu har jag absolut ingen lust med det. Så det blir nog en ridtur och en promenad på eftermiddan istället! :)

/LS

Kommentarer
Postat av: Göras

Men fan vilken otur!! Vad har hänt med platttången??! =( Har du ingen garanti på den??

2010-08-29 @ 16:52:38
Postat av: Lisa

Ja!!! jag vet inte men den bara blinkar och piper. Nej det tror jag då inte, det är väll bara att köpa en ny..

2010-08-29 @ 19:00:13
Postat av: Göras

Blir den inte ens varm?

2010-08-29 @ 19:29:08
Postat av: Lisa

Nej :(

2010-08-29 @ 19:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0