Onsdag

mornig på er alla som är vakna! Igår blev det den traditionella turen till donken som vi alltid gör när någon får körkort! Just nu sitter jag bara och funderar på vad jag ska hitta på idag, först och främst ska jag städa mitt rum vilket är riktigt välbehövligt! Det enda jag vet just nu är att jag ska till Britta och passa henne kl 1. Annars får vi se, egentligen borde jag väll bara vara hemma och ta det lugnt så jag blir frisk någon gång men det finns ingen ro till det heller.

Jag är ju ledig och har någon typ av semester? Det finns inte lika mycket jobb nu heller eftersom alla ordinare är tillbaka från semesten, fast jag tycker det är lite skönt och vara ledig också. Fast lär ta tag i och söka lite andra jobb också för pengar kan man inte vara utan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0