mys

Sitter just nu och äter svarta vinbär och väntar på att kladdkakan ska bli klar som jag har i ugnen. Var så sugen på det förut så jag bakade en men nu är jag knappt sugen, menmen. Jag sitter här och klär på och av mig, ena sekunden fryser jag och andra sekunden svettas jag, drygt, jag får INTE va sjuk nu ju. Längtar som en galning tills på lördag, ska nog ta in resväskan och börja packa ikväll.

Eftersom jag var hemma från jobbet idag märkte jag plötsligt vad lång dagen blev, det känndes lite konstigt när klockan var halv 3 och man insåg att man skulle vara hemma! Snacka om att jag har blivit van att jobba mycket under den här sommaren! Så det kommer bli konstigt i höst när jag troligtvis inte kommer jobba lika mycket, kommer få massor med tid till mig själv, träning och vad jag vl göra. Det känns så jäkla skönt att skolan är över!! :D

nej nu ska jag fortsätta kladda med mina vinbär i hopp om att bli frisk, tror även kladdkakan är klar snart. /LS


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-13 @ 14:32:09
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0