Måndag :)

Nu är den här måndagen avklarad! Dagen började med ett besök på vårdcentralen för att ta lite prover sen vid 12 åkte jag och Lina och lunchade på pizzerian och som vanligt spelade vi litei aoutomaterna där, jag la i 10 kr och tjänade 70 så det tycker jag var riktigt bra gjort! :D Klockan 3 började jag jobba och det blev minst sagt en rolig kväll full av skratt, jag tror alldrig jag har skrattat så mycket på jobbet.. nu värker mina käkar av allt skratt, det är bra, man borde skratta så där hysteriskt oftare! :D

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova eftersom jag ska upp och jobba imorgon, men jag känner mig inte trött alls utan bara utvilad och full av energi, denna helg var behövlig för mig!

Nu längtar jag sjukt mycket till lördag!!
/LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0