Lördag

hejhejhallå

Idag ringde klockan halv 8 för jag skulle ta ut hästarna så nu är det fixat. Pila tog jag med mig upp på gården så hon får gå i den här hagen, för här finns det lite mer gräs åt damen att tugga på. Så medans jag sitter här och skriver kan jag se henne genom köksfönstret gå och beta :) <3

Jag är fortfaranade inte frisk, bara massa snor i näsan och slem i halsen som aldrig ger sig, men nu skiter jag i det, jag ska faktist ta mig en kort promenad ändå, för jag behöver verkligen röra på mig. det var år och dagar sen nu. Det är dags att börja ta tag inför mitt mål nu! :D fy satan vad jag ska kämpa!!!!

Efter promenaden får vi se vad som händer helot enkelt, är sugen på att åka till borlänge, men det visar sig.
/LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så länge du inte har ont i halsen kan du träna på massor ;)

2010-08-28 @ 19:36:52
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha. Men det är ändå bäst att börja lite lugnt så man bli frisk någon gång! :)

2010-08-29 @ 19:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0