Godmorgon

Det blev aldrig att jag skussade inatt vilket var otroligt skönt att slippa. Men såklart vaknar jag tidigt ändå eftersom jag är lite förkyld och hostar så när man ligger ner blir det bara ännu värre.

Jag hade tänkt följa med ut och jaga idag med, men det är så tråkigt väder, men vi får väll se sen hur det blir.

Har inga pengar på mobilen heller eftersom det tog slut efter Tunisien, jag har abonemang och vid 600 kr har eller nått sånt har jag en spärr och kan jag inte ringa mer! Riktigt störande att inte ha pengar när man är van att alltid ha det eftersom det inte brukar överstiga den summan annars. Så nu vet ni varför jag inte kan svara på sms, och det är en hel vecka tills det blir ny månad och jag får pengar igen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0