CCW !!

Den här veckan är det v.31 vilket betyder CCW i Rättvik för fulla muggar och dålig uppdatering här.

I söndags blev det att åka dit med Klas och hanns kompisar, och redan då var det hur mycket folk som helst! I måndags var jag ledig vilket inte händer ofta så då passade jag på att åka till borlänge, blev inte mycket kläder handlade som det var tänkt, utan istället kom jag hem med solcremer och olja till Tunisien resan och en hel del grejer från the body shop. Bl.a bananbalsam som luktade underbart!

Direkt när jag kom hem ringde Lina och höde om jag skulle med till Rättvik och självklart ville jag, så jag, Lina, Stefan och Lars åkte med Edseln till rättvik. Tycker det är så himla roligt och åka raggarbil och dessutom när det är cab!! :D

Igår började jag jobba klockan 7... sen när jag kom hem kom Carro hit så vi fixade iordning oss och sen tog vi tåget upp till rättvik, även idag ringde klockan och jobbet väntade. Kändes otroligt TUNGT att kliva upp på morgonen efter 3 sena nätter, alkohol och alldeles för lite sömn! Känner mig nästan sjuk nu för jag är så fruktansvärt sliten, men det är bara att kämpa på!

idag efter jobbet åkte jag direkt för doktron och sen deckade jag på sänge i nån timme. Ikväll blev det inget Rättvik, behöver få sova inatt även om jag gärna hade åkt dit, Sen har vi haft Ove och Nancy här på middag ikväll så jag har vart lite social. Nu ska jag duscha och SOVA!! jobb imöro kl.7. // LS

Några få bilder som tagits under veckan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0