Bilder ni aldrig sett

Jag tror aldrig dessa bilder har funnits med i min blogg faktist. Jag stoppade i gamla skivor i datorn och hittade.. ja ni ser själva. Massa bilder på mig från när jag var ca 13-14 år. Det var på många sätt och vis en fruktansvärt tid i  mitt liv som för många andra tonårinar i den åldern. Jag tror inte jag är mogen nog att berätta varför och hur allting var här på bloggen ännu så därför skippar jag det även om jag gjärna skulle skra av all skit.

Men om man säger såhär, om jag tycker jag har förändrats mycket på 3 år, så är det ingeting mot vad jag gjort på 5-6 år. Behöver jag ens säga att jag var en TÖNT!!!?

haha, fan vad liten jag är!


Det är inte snyggt att ta bilder UNDERIFRÅN?! Fast långa ögonfransar hade jag då!



Första gången jag tar en bild på mig själv?


Den här bilden tyckte jag var skitsnygg då minns jag. för det första är mitt hår pissblött...


buskiga ögonbryn!!!


Jag tyckte det var skitsnyggt med utväxt på blonderat hår på den tiden, här har jag blött utväxten för att det ska se mörkare ut!! hm


Den här bilden var jag också jättenöjd med...


även denna...



Nej just nu kännde jag att jag är jävligt snygg mot då!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha men lisa jag var också en tönt. Men det spelar ingen roll, det är ändå den personen som har utvecklats till den man är idag. Tyckler det är mycket roligare att förändras jätte mycket på 5 år än att se likadan ut hela livet ;)

2010-08-29 @ 18:59:55
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja det är sant. Men jag skäms ändå för hur jag såg ut! haha

2010-08-29 @ 19:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0