Augusti!

Nu är det augusti vilket känns hemskt eftersom tiden går så fort, samtidigt händer det massa roligt i augusti också!! :D

Igår efter jobbet blev det en ridtur, vi galopperade i skogen och Pila skötte sig super! Tror jag ska sluta skriva det för hon är ju nästan alltid snäll nuförtiden. Vi har byggt en hage mellan mitt och Linas lador så hon går där på dagarna, det är så mysigt att ha henne så nära! Efter ridturen började jag bygga en hage bredvid ridbanan där vi alltid haft våra hästar förut, Pappa kom och hjälpe mig sen så då gick det fort och hagen blev klar så där ska Pila få gå sen. :)

idag vaknade jag kl 11, så otroligt skönt att få sova ut när det ändå bara REGNAR.. fast jag vaknade av en mindere rolig grej, min underläppp har nämligen svällt upp ordentligt under natten (mest på ena sidan), så det ser ut som ett misslyckat försök att förstora läpparna eller så ser jag missbildad ut! jag ser förjävlig ut, och jag ska jobba sen!? tur att man har det jobbet man har så man inte sitter i någon kassa eller något, haha! frågan är bara varför läppen svällt? :S Jag har även fått eksem på hakan!

/LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0